Biznes po Kaszubsku powrócił z nową energią

Energetyczna atmosfera, otwarta komunikacja i interesujące wystąpienia – tak można podsumować kolejne spotkanie z cyklu „Biznes po Kaszubsku”. Tym razem wydarzenie odbyło się w sopockiej Nowej Zatoce i tradycyjnie zgromadziło wielu przedsiębiorców z naszego regionu.

Piątkowy wieczór był naszpikowany wieloma atrakcjami. Zgromadzeni goście mieli okazję zapoznać się z nową ofertą lokalu będącego biznesowym sercem Trójmiasta. W konferencyjnej przestrzeni Nowej Zatoki pojawiło się kilkudziesięciu wystawców, którzy zaprezentowali swoje produkty oraz oferty. Dużym powodzeniem cieszyła się degustacja lokalnych specjałów – między innymi swojskich wypieków oraz alkoholi.

Zgromadzonych gości powitał twórca projektu „Biznes po Kaszubsku” – Grzegorz Gosk. Po oficjalnym rozpoczęciu głos zabrała Paula Śmiechowska – pomysłodawczyni oraz koordynatorka inicjatywy „W Kobiecym Stylu” oraz współtwórczyni popularnej grupy fejsbukowej – „Przedsiębiorcze Trójmiasto”. Założycielka owej społeczności była współorganizatorką piątkowego wydarzenia. W swoim wystąpieniu podkreślała jak ważna jest współpraca pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami. Druga część prelekcji była poświęcona inwestycjom prowadzonym na północnym Cyprze.

Grzegorz Gosk – twórca projektu „Biznes po Kaszubsku”

Dla mnie żywe relacje to podstawa zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Cieszę się, że kolejna edycja „Biznesu po Kaszubsku” przyciągnęła tak wielu przedsiębiorców. To pokazuje jak bardzo potrzebujemy dziś tego rodzaju spotkań – podkreślał twórca projektu – Grzegorz Gosk.

Po networkingowej przerwie przyszedł czas na kolejnego gościa specjalnego. Był nim Wojciech Suwik, który opowiedział o efektywności energetycznej oraz działaniach związanych z fotowoltaiką. Symboliczną puentą wydarzenia była licytacja dzieł autorstwa Justyny Marii Sary Licznerskiej. Trójmiejska artystka przekazała na szczytny cel cztery obrazy – „Czerwona geometria”, „Ciepłe spojrzenie”, „Energetyczny obraz” oraz „Pączek kwiatowy”. Dzieła powstały przy zastosowaniu niebanalnej techniki malowania nićmi (string art). Połowa kwoty zgromadzonej w trakcie licytacji została przekazana na pomoc uchodźcom z Ukrainy.

Wiosenną edycję „Biznesu po Kaszubsku” zakończył stały punkt programu – loteria wizytówkowa. Po przekazaniu atrakcyjnych nagród wszyscy udali się na after party do sopockiego Klubu TAN.

Poprzedni artykuł

Potężna inwestycja Intela z Gdańskiem w tle

Następny artykuł

Take and Go Olivia Centre. Free shop w Oliwie oficjalnie otwarty

powiązane artykuły
Total
0
Share