A zaczęło się w roku 2016. Wtedy to pierwszy apartament został oddany do dyspozycji gości. Choć sam Olsztyn, jak i cała Warmia są regularnym celem rzeszy turystów, to bogata oferta hotelowa i agroturystyczna sprawia, że konkurencja jest mocna. Ruch związany z inwestycją w apartamenty zdawał się być wówczas co najmniej ryzykowny.
Początki marki DK Apartamenty nie należały zatem do najłatwiejszych. Poza przygotowaniem konkurencyjnej oferty, dużym wyzwaniem była zmiana świadomości osób odwiedzających stolicę Warmii i Mazur. W pierwszej fazie działalności tytułowa marka skupiała się wyłącznie na turystach. Ci z kolei stopniowo odkrywali zalety krótko i średnioterminowych noclegów. Atrakcyjne ceny, intuicyjny system rezerwacyjny i najważniejsze – poczucie intymności. Rosnące zainteresowanie sprzyjało rozwojowi DK Apartamenty aż nagle wybuchła pandemia, a wraz z nią jedna wielka niepewność.
Ograniczenia spowodowane pandemią sprawiły, że branża hotelarska stanęła nad ekonomiczną przepaścią. Zaczął się boom na apartamenty, które zapewniały bezpieczny i komfortowy pobyt. Lokalny rynek zaczął się rozrastać. W tym okresie tytułowa marka rozpoczęła wdrażanie kolejnego etapu swojej strategii i zaczęła inwestować w nieco bardziej kameralne i ekskluzywne obiekty.
Wizja okazała się trafna, ponieważ wspomniana pandemia odmieniła rynek pracy, a wraz z nim – zmianę jej formy. Przedsiębiorcy przeszli na model hybrydowy, a to z kolei zapoczątkowało ogólnoświatowy trend pt. Workation, czyli połączenie pracy i wypoczynku. Szerokie i różnorodne portfolio DK Apartamenty było skuteczną odpowiedzią na potrzeby związane z podróżami biznesowymi i służbowymi. Tytułowa marka znowu wyprzedziła konkurencję.
Goście apartamentów należących do wspomnianego przedsiębiorca doceniają przede wszystkim wysoki standard wyposażenia oraz komfort. Wyposażona kuchnia, duże – wygodne łóżka, prywatne łazienki, szybkie łącza internetowe, TV… To ledwie namiastka udogodnień, które w wielu przypadkach przewyższają hotelowe standardy. Nie bez znaczenia pozostaje harmonijny design wnętrz i urozmaicone – atrakcyjne lokacje. Stosunek cen usług względem jakości obiektów jest atutem, który wyróżnia DK Apartamenty na tle konkurencji. Stali bywalcy olsztyńskich apartamentów zwracają także uwagę na przyjazny system rezerwacyjny i stały dostęp do obsługi obiektów.
Aktualnie do dyspozycji gości znajduje się 31 wysokiej klasy apartamentów. Są one rozlokowane w różnych obszarach Olsztyna – między innymi w centrum, w Starym Mieście i nad Jeziorem Ukiel. Aranżacja każdego z tych obiektów pozostaje spójna z bliskim otoczeniem, tworząc zharmonizowaną tkankę. Twórcom marki zależy na poszanowaniu rodzimej architektury i wyjątkowej szaty przyrodniczej, która jest domeną Warmii. Osoby współtworzące DK Apartamenty od początku swojej działalności kierują się przyjaznym i otwartym nastawieniem do gości. Jak wspólnie podkreślają – najważniejszy jest komfort naszych gości.
Przedsiębiorstwo nie spoczywa na laurach. O nieustannym rozwoju świadczą kolejne inwestycje. Jedną z nich jest oferta związana z Giżyckiem, gdzie znajdują się 4 apartamenty oddane do dyspozycji gości. Tego rodzaju strategia wpływa pozytywnie na generowanie ruchu turystycznego w obszarze regionu, a tym samym – jego promocję zarówno pośród turystów, jak i ludzi ze świata biznesu.