Dzień dobry e-warto!

Właśnie mija rok od debiutu wersji papierowej magazynu „warto!”. Z tej okazji odpalamy kolejne przedsięwzięcie – naszą stroną internetową. Zależało nam, aby nowy format był dopracowany, a to wymaga intensywnej i szczegółowej pracy na wielu płaszczyznach. Począwszy od badań i analiz – poprzez aspekty czysto techniczne – na zespole redakcyjnym kończąc.

Udało nam się osiągnąć najważniejsze założenia. Mamy swój przejrzysty i dynamiczny zakątek, który nie stanowi kalki względem czasopisma, a jest jego rozszerzeniem. Tu warto podkreślić, że materiały zawarte w wersji papierowej magazynu zachowają swój premierowy charakter. Nasze wirtualne przedsięwzięcie w żaden sposób nie ograniczy i nie zaburzy funkcjonowania czasopisma. Wprost przeciwnie – mamy mnóstwo pomysłów dotyczących współpracy obu tych frakcji. Zamierzamy je stopniowo realizować w najbliższych miesiącach, aby pozostawać w świadomości czytelników i rozwijać się pod kątem biznesowym. E-warto.pl to nasza odpowiedź na potrzeby nowych grup docelowych, a także rozbudowanie oferty z myślą o dotychczasowych i przyszłych klientach.

Poza głównymi obszarami tematycznymi w postaci sekcji – biznes, kultura i trendy, stworzyliśmy prężny dział newsowy. Znajdziecie w nim przede wszystkim informacje lokalne, które zamierzamy serwować w krótkich i błyskawicznych formach. „warto!” w wariancie internetowym umożliwia również szybki i skuteczny kontakt z naszym zespołem redakcyjnym oraz przedstawicielami z biura marketingu i reklamy.

Lada moment oddamy do Waszej dyspozycji dwa istotne segmenty– dział związany z #wartopaper, w którym będziecie mogli w sposób bezpłatny i nieograniczony przeglądać wszystkie dotychczasowe i przyszłe wydania magazynu, a także zakładkę z możliwością zamówienia prenumeraty. Tymczasem zachęcam Was do skorzystania z opcji newslettera. Zasubskrybowanie sprawi, że co kilka tygodni otrzymacie od nas drogą mailową najbardziej popularne materiały ze strony internetowej oraz jeśli zajdzie taka potrzeba – informacje o zmianach, które będziemy wprowadzać w związku z naszym funkcjonowaniem. Od czasu do czasu będziemy Was również informować o akcjach społecznych oraz biznesowych, które zamierzamy rozkręcać na północy kraju.

Osobiście zależało mi na tym, aby stworzyć czytelną i przyjazną przestrzeń, która nie będzie przeładowana clickbaitem i pstrokacizną katalogowych reklam. Podobnie jak w #wartopaper – stawiamy na jakość, a naszym najważniejszym celem jest Wasza satysfakcja.

Mateusz Marciniak – Redaktor Naczelny magazynu “warto!”

Poprzedni artykuł

Poznaliśmy laureatów Amberif Design Award i Amberif Selection!

Następny artykuł

Trójmiejskie autobusy w darze dla Lwowa

powiązane artykuły
Total
0
Share