Esotiq&Henderson i pełna autonomia

Marka Esotiq&Henderson pracuje nad koncepcją stworzenia autonomicznego salonu, który umożliwi w pełni bezkontaktowy zakup. Na ten cel firma pozyskała dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Kiedy możemy spodziewać się uruchomienia autonomicznego salonu z bielizną?

Niedawno informowaliśmy Was o tym, że koncepcja sklepu autonomicznego jest w fazie testowania, które rozpoczęła popularna sieć sklepów Żabka. Teraz przyszedł czas na producenta bielizny – markę Esotiq&Henderson, która niegdyś była częścią gdańskiej firmy odzieżowej LPP

Koncepcja sklepów autonomicznych polega na stworzeniu placówki w której nie ma sprzedawców. Do wnętrza można wejść dzięki specjalnej aplikacji oraz zapłacić bezgotówkowo. Z oferty sklepów autonomicznych można korzystać przez 24h na dobę i 7 dni w tygodniu, ponieważ są one nieprzerwanie monitorowane. 

Sam projekt to ważny element rozwijanego przez spółkę innowacyjnego modelu budowania relacji z klientkami, w oparciu o nowoczesne technologie. Zarząd poinformował o zawarciu umowy z NCBiR o dofinansowanie projektu „Badania nad wynalezieniem struktur testronicznych stanowiących etykiety RFID w sklepie autonomicznym” w ramach Poddziałania 1.1.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 

Całkowity koszt realizacji projektu wynosi prawie 11,24 mln zł, a wartość stanowi całkowitą kwotę kosztów kwalifikowanych. 6,7 mln zł to kwota dofinansowania Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. 

„Lata doświadczeń w pracy z kobietami i dla kobiet skierowały uwagę Esotiq na szerszy aspekt kobiecych oczekiwań – wychodzący poza obecne przyzwyczajenia zakupowe. Dlatego już dziś patrzymy w kierunku potrzeb „kobiety jutra”, doskonaląc markę Esotiq zarówno od strony oferty produktowej, jak również pod względem dostarczanego doświadczenia zakupowego, wdrażając np. mobilną aplikację umożliwiającą idealne dopasowanie biustonoszy. Autonomiczny salon z bielizną – miejsce, gdzie zakup będzie w pełni bezkontaktowy, przez co maksymalnie intymny, jest kolejnym krokiem w tworzeniu unikalnych, wielokanałowych doświadczeń zakupowych odpowiadających na różnorodne kobiece potrzeby…” – czytamy w komunikacie prasowym. 

Esotiq&Henderson ponadto informuje, że okres kwalifikowalności kosztów dla projektu kończy się 31 grudnia 2023 roku i wiele wskazuje na to, że do tego czasu możemy spodziewać się otwarcia autonomicznego sklepu.

Poprzedni artykuł

Design zaczerpnięty z natury

Następny artykuł

Lifting w Galerii Bałtyckiej

powiązane artykuły
Total
0
Share