Gdańsk kontynuuje współpracę z Lechią

Miasto Gdańsk i Lechia przedłużyły współpracę do 31 maja 2024 roku. Lechia Gdańsk za działania promocyjne na rzecz Miasta otrzyma dokładnie takie samo wynagrodzenie jak w poprzednich sezonach.

Umowę podpisali Piotr Borawski – Wiceprezydent Gdańska,, Adam Korol, dyrektor Biura Prezydenta ds. Sportu, a także Paweł Żelem, prezes Lechii Gdańsk i Michał Hałaczkiewicz, wiceprezes klubu. Równolegle Lechia przedłużyła współpracę z operatorem stadionu, gdzie organizuje swoje mecze.

– Kibice piłkarscy i wszyscy mieszkańcy Gdańska zasługują na mocną drużynę należącą do ścisłej czołówki ekip piłkarskich w Polsce, która ma do dyspozycji infrastrukturę na europejskim poziomie. Sukcesy Lechii na Polsat Plus Arena Gdańsk pomagają budować lokalne więzi i przywiązanie do naszej małej ojczyzny. Historia drużyny jest ważnym elementem naszej tożsamości. To wielka wartość, którą ciężko przeliczyć na pieniądze. Dlatego od lat jako miasto wspieramy drużynę piłkarską Lechii Gdańsk. Formuła, którą wspólnie wypracowaliśmy, z jednej strony pozwala na wspieranie największego gdańskiego klubu, z drugiej daje możliwość promowania Miasta. Ta współpraca pozwala Lechii między innymi zapewnić kibicom profesjonalną obsługę na gdańskim stadionie na poziomie ekstraklasy, a drużynie możliwość treningów na miejskich obiektach – mówi Piotr Borawski, Zastępca Prezydenta ds. przedsiębiorczości i ochrony klimatu.

Umowa o współpracy pomiędzy Miastem Gdańsk i Lechią będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku a jej wartość to 20 325 203,25 zł netto. Roczna wartość umowy nie ulega zmianie w stosunku do lat ubiegłych.

W ramach podpisanej umowy Lechia Gdańsk zobowiązana jest przeprowadzić szereg działań promocyjnych prezentujących markę Gdańska. Pakiet usług reklamowych zawiera m.in. reklamę na strojach meczowych zawodników, umieszczenie reklamy Miasta na Polsat Plus Arena Gdańsk oraz emisje spotów reklamowych na bandach LED podczas meczów Ekstraklasy. Poza tym klub zobowiązany jest do ekspozycji logotypu Miasta Gdańska na materiałach drukowanych, na oficjalnej stronie Lechii oraz w mediach społecznościowych. Logotyp Miasta lub nazwa Gdańsk ma być prezentowana również podczas transmisji telewizyjnych.

Poprzedni artykuł

Słodko-gorzkie wyliczenia

Następny artykuł

Komu w drogę, temu Mevo?

powiązane artykuły
Total
0
Share