Popeyes Louisiana Kitchen to globalna sieć fast foodów, która od 1972 roku serwuje dania inspirowane smakami Nowego Orleanu. Marka zdobyła popularność dzięki unikalnemu podejściu do kurczaka – marynowanemu przez 12 godzin, panierowanemu ręcznie i smażonemu do perfekcji. Aktualnie marka posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach – w tym nad Wisłą.
Pierwsze lokale spod szyldu Popeyes został otwarte w Polsce w 2023 roku w Warszawie, Szczecinie i Wrocławiu. Do grona polskich miast, które mogą się pochwalić obecnością tytułowej marki dołączyły w minionym roku Mogilany pod Krakowem, Katowice, Poznań czy Gdynia. Wiele wskazuje na to, że w ciągu najbliższych miesięcy kultowego kurczaka będzie można skosztować również w Olsztynie.
Między innymi portal olsztyn.com informuje, że tytułowa marka rozpoczęła rekrutację na stanowisko kierownika restauracji. W artykule możemy wyczytać, że istnieje spore prawdopodobieństwo, iż lokalizacją popularnego fast foodu może się okazać nowy dworzec Olsztyn Główny. Nie można również wykluczyć centr handlowych, które odpowiadają strategii lokowania tytułowej sieci. Czy wśród nich może się znaleźć Galeria Warmińska? Przekonamy się w najbliższych miesiącach.
foto główne: freepik