Oddział PKO Banku Polskiego w Kowalach w nowej wersji

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Kowalach obsługuje klientów już od 9 lat. Teraz klienci banku mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej i odnowionej przestrzeni. W dogodnej lokalizacji, w Centrum Handlowym Kowale klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z oddziału w zupełnie nowej odsłonie.

Łatwo dostępna dla wszystkich klientów przestrzeń, zamiast oddziału starego typu – nowoczesna placówka bankowa z przyjemnym wnętrzem i cyfrowymi rozwiązaniami, a do tego wygodne i dyskretne pokoje spotkań biznesowych – to tylko niektóre rozwiązania przygotowane przez bank dla mieszkańców gminy Kolbudy.

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Kowalach to stały element miasta dla wszystkich mieszkańców. Teraz za profesjonalną obsługą doświadczonych doradców stoi również odnowiona przestrzeń, która spełni oczekiwania każdego klienta – zarówno indywidualnego, jak i firmowego.

Cały oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka kącik dla dzieci.

W oddziale nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów – najważniejsze informacje wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych.

Znamy naszych klientów i mamy indywidualne podejście do każdego z nich. Obsługujemy wszystkie obszary biznesowe, oferujemy szeroką gamę produktów i każdy klient jest dla nas ważny. Klienci potrzebują zaopiekowania i wsparcia zarówno w prostych sprawach takich jak wypłata w bankomacie, jak również w zakresie doradztwa w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych, a w naszym oddziale mogą liczyć na profesjonalną obsługę. Cieszy mnie, że od teraz możemy dbać o naszych klientów w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni – mówi Dariusz Sikora, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Kowalach.

Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy dwóch stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w dwóch kameralnych pokojach. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę. Dodatkowo w Centrum Handlowym na poziomie -1 dla klientów dostępny jest dodatkowy bankomat PKO Banku Polskiego, z którego można korzystać w godzinach otwarcia CH Kowale. W oddziale obsługę klientów prowadzi 5 doradców ze wszystkich linii biznesowych – klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz z zakresu kredytów hipotecznych.

Kilka pytań do Dariusza Sikory, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Kowalach

Oddział PKO Banku Polskiego w Kowalach obsługuje klientów od 9 lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?

Jesteśmy w Kowalach bankiem pierwszego wyboru. Oznacza to, że oferujemy lokalnej społeczności nowoczesne i przyjazne usługi, dopasowane do potrzeb klientów indywidualnych oraz jesteśmy solidnym partnerem finansowym lokalnego biznesu przez co wspieramy całą społeczność w realizacji jej celów, marzeń i aspiracji. To właśnie potrzeby klientów są siłą napędową naszego zespołu.

Jaki rodzaj klientów potrzebuje w Pana oddziale szczególnego zaopiekowania?

Każdy klient potrzebuje szczególnego zaopiekowania, ponieważ każdy klient jest dla nas tak samo ważny. Dyskrecja, komfort, nowoczesność – to tylko niektóre atuty i możliwości, jakie daje nam nowa przestrzeń, oddział po modernizacji zapewnia najwyższy standard obsługi każdego rodzaju klienta.

Jaki kierunek obiera Pan na najbliższy czas w działalności swojego oddziału?

W najbliższym czasie koncentrujemy się na dwóch kierunkach. Pierwszy to Bankowość Osobista – rozwój nowego segmentu biznesowego, który pojawi się w oddziale, właśnie dzięki modernizacji. Drugi kierunek to bankowość cyfrowa, kontynuacja edukacji klienta, wsparcie, otwieranie możliwości, prezentowanie korzyści, jakie daje nam nowoczesna bankowość cyfrowa.

Z czego jest pan wyjątkowo dumny jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?

Przede wszystkim z rosnącej liczby zadowolonych klientów. Produkty i usługi naszego banku dają możliwości, aby przynosić wspomniane zadowolenie, być pomocnym i wspierać każdego klienta. Odnosząc się do przeprowadzonej modernizacji jestem dumny z możliwości, jakie zyskaliśmy, które pozwolą na wdrożenie nowej formuły obsługi klienta, jeszcze bardziej nowoczesnej. Dumą napawa mnie również zespół doradców pracujących w naszym oddziale, ich codzienna postawa i profesjonalizm.

Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?

Podejmujemy różnego rodzaju działania poza siedzibą banku o charakterze biznesowym, m. in. uczestniczymy w wielu spotkaniach u lokalnych przedsiębiorców, przedstawiając ofertę współpracy oraz możliwości, jakie dają produkty i usługi PKO Banku Polskiego, jak również wspieramy i pomagamy tym, którzy nigdy do naszej placówki nie trafili, ale są częścią lokalnej społeczności.

Poprzedni artykuł

Rozczytaj się w zimie! 5 propozycji zimowych lektur!

Następny artykuł

Nadciąga koniec SUV-ów? Szef popularnej marki zapowiada przełom w motoryzacji

Total
0
Share