Trend, który rośnie w siłę. Nowa marka w Galerii Madison

Aby znaleźć początek trendu związanego z odzieżą pochodzącą z recyklingu, powinniśmy powrócić do 2019 roku. Wówczas marka H&M zainaugurowała pierwszy tego rodzaju sklep na naszym rynku. Od tego momentu kwestią czasu pozostała ekspansja związana z centrami handlowymi. Jednym z nich jest Galeria Madison, która zaprosiła do współpracy markę CTO.

CTO to największa w kraju sieć marketów odzieżowych oferujących ubrania outlet, z drugiej ręki i nowe. Przedsiębiorstwo może się pochwalić 30-letnim doświadczeniem w branży odzieżowej. Marka posiada kilkadziesiąt sklepów na terenie naszego kraju. W sobotę otworzyła swój pierwszy sklep w galerii handlowej. Lokal posiada ponad 1000mkw powierzchni.

Nie pozostajemy obojętni wobec mody na zakupy z recyklingu i drugiego obiegu i dlatego ruszyliśmy z odważnym, nowatorskim konceptem we współpracy z CTO – informuje Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Galerii Madison. – To największa w kraju sieć marketów odzieżowych oferujących ubrania outlet, z drugiej ręki i nowe. To projekt, który doskonale wpisuje się we współczesne trendy „zero waste” i „eco-recyclingu. Rzeczy z second-handu postrzegane są jako nieszablonowe, oryginalne, po prostu inne. To tu „upolować” możemy ciekawe, modowe perełki znanych firm, ale także marek niszowych i limitowanych kolekcji. W CTO klienci znajdą strefę z odzieżą wycenioną na sztuki z czego ok 70-80% to odzież nowa, posiadająca oryginale metki. Kolejna strefa to produkty na wagę a asortyment ten wymieniany jest w całości raz w tygodniu na zupełnie nowy. Ten pomysł spodobał się naszym klientom o czym świadczy fakt, że w dniu otwarcia salon odwiedziło ponad 3500 klientów – dodaje Katarzyna Łaszkiewicz.

Trend rośnie w siłę i kolejne tego typu przedsięwzięcia pozostają kwestią czasu. Na zachodzie to już się dzieje. O rosnącej popularności tego obszaru świadczy chociażby prawdziwy fenomen platform internetowych sprzedających używane ubrania, ale np. Zalando sprzedaje używane produkty nie tylko w internecie – w Berlinie, w centrum handlowym Alexa, działa stacjonarny „second hand” o nazwie Zircle. Swoje sklepy z używaną odzieżą otwierają również największe światowe marki, jak Levi’s czy Cos. Według prognoz ekspertów rynek second-hand w USA do 2023 ma wzrosnąć dwukrotnie, możemy więc spodziewać się, i w tym przypadku, przełożenia zachodnich trendów na rynek polski.

Nasza sieć idealnie wpisuje się w potrzeby konsumenta XXI wieku. W CTO można kupić rzeczy niepowtarzalne, perełki światowej mody za kilkadziesiąt złotych. Nie tylko odzież, ale i zabawki, tekstylia, akcesoria modowe czy chemię gospodarczą – komentuje Sebastian Skrzypek, Dyrektor Generalny, CTO: Produkty pochodzą z różnych części Europy, dzięki czemu codziennie pojawia się coś unikalnego np. ubrania takich marek jak Versace, Dior, BOSS czy Tommy Hilfiger, czy nawet Gucci i Prada. Wszystko to w bardzo dobrym stanie.

Poprzedni artykuł

Trójmiasto wyróżnione na prestiżowej gali Outsourcing Stars!

Następny artykuł

Malbork startuje z dużą kampanią promocyjną

powiązane artykuły
Total
0
Share