Mowa o popularnej sieci restauracji „Zdrowa Krowa”. Ekspansja biznesowa tytułowej marki jest godna podziwu. Zgodnie z zapowiedziami jej przedstawicieli – marka zamierza otworzyć 34 nowe lokale do końca 2024 roku. Z kolei jeszcze w tym roku planuje otwarcie trzech nowych restauracji. Jedna z nich znajdzie się w Mieście Neptuna.
Każda z nowych restauracji będzie miała charakterystyczne elementy identyfikacji wizualnej, aby już na wstępie nasz gość wiedział, co go czeka. Aranżacja każdego lokalu będzie dostosowywana także do miejsca, jego historii i potrzeb franczyzobiorcy. Chcemy, by on również czuł się jak u siebie w domu, bo to przecież jego biznes. Dokładne miejsca i daty otwarcia lokali w Łodzi, Gdańsku oraz Gliwicach zostaną podane już wkrótce – mówi Joanna Płotka, Business Development Manager sieci Zdrowa Krowa.
Zdrowa Krowa do końca 2024 roku zamierza otworzyć 34 nowe lokale. Oznacza to, że łącznie, w Polsce, w skład sieci będzie wchodzić 51 restauracji w największych polskich miastach.
Rozwój sieci Zdrowa Krowa jest dla nas priorytetem i odzwierciedleniem naszej pasji do kulinariów oraz chęci dostarczania Gościom najlepszych doznań smakowych. Kiedy patrzę na miniony i obecny rok, jestem dumny z tego, jak nasza marka się rozwija i jak wiele osiągnęliśmy – podkreśla Robert Kuc, CEO sieci Zdrowa Krowa.
O chęci rozwoju marki świadczą między innymi webinary, podczas których przedstawiciele sieci restauracji przedstawiają model franczyzowy i prezentują możliwości współpracy. Cykl webinarów jest skierowany do wszystkich tych, którzy są zainteresowani prowadzeniem lokalu spod szyldu Zdrowej Krowy. Najbliższy webinar odbędzie się 28.09.2023 roku o godz. 18.00. Zapisy TUTAJ!