Popularna restauracja sieciowa otworzyła lokal na gdańskim lotnisku

Podróżni przebywający na Lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku od początku sierpnia mogą rozpieszczać swoje podniebienia daniami od Salad Story. Restauracja z zieloną kartą otworzyła właśnie swoją 47. lokalizację.

Nowy lokal na gdańskim lotnisku znajduje się w strefie Shengen – tuż naprzeciwko gate’u nr 21. Dotychczasowa oferta gastronomiczna na gdańskim porcie lotniczym to m.in. McDonald’s, Furore i Chief’S. Z kolei marka Salad Story otwiera swój 47. lokal w Polsce i drugi w kontekście lotnisk. Pierwszy powstał w Warszawie.

To już kolejna Salad Story w naszym portfolio. We wrześniu 2022 roku otworzyliśmy restaurację na Lotnisku Chopina w Warszawie, również w strefie Shengen. Lokal jest chętnie odwiedzany przez pasażerów, którzy mogą z niego korzystać już od wczesnych godzin porannych. Wierzę, że także restauracja w Gdańsku będzie się cieszyła dużym powodzeniem i że nasza współpraca z Salad Story będzie się rozwijać. Warto dodać, że oba otwarcia zawdzięczamy znakomitej współpracy z zarządzającymi lotniskami w Warszawie i Gdańsku – mówi Maciej Gajkowski, Head of Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Pasażerowie mają do dyspozycji klasyczne menu. W karcie znajdziemy między innymi autorskie wrapy, sałatki, bowle, wegańskie burgery, zupy i świeżo wyciskane soki. Ale to nie wszystko. Propozycja Salad Story na lotniskach w Warszawie i Gdańsku zawiera także kawę i ofertę śniadaniową: kanapki, jogurty i bowle stworzone specjalnie dla tych lokalizacji. Lokale na lotniskach działają też dłużej: od godziny 4:00 rano do 10:00 wieczorem.

W ostatnim czasie intensywnie rozwijaliśmy naszą ofertę gastronomiczną. Dotyczy to nie tylko lotnisk, ale również lokalizacji miejskich we wszystkich segmentach, w których działamy – w obiektach handlowych, przy ulicach, na dworcach, stacjach metra. Przeprowadziliśmy rebranding So Coffee, objęliśmy masterfranczyzę Costa Coffee, a na Lotnisku Chopina uruchomiliśmy wyjątkowy bar sense-of-place: Lokal +48. Wdrożyliśmy też na rynek pierwszy foodvenience w Polsce: 1Minute Smacznego! Zacieśnienie współpracy z Salad Story to kolejny krok na drodze do miejsca w gronie liderów w obszarze foodservice. Chcemy ten kierunek kontynuować w kolejnych miesiącach i latach – dodaje Maciej Gajkowski.

źródło: materiały prasowe

Poprzedni artykuł

Pokolenie Z i Clean Life. Nowy trend wśród młodzieży

Następny artykuł

Za nami tegoroczna edycja Jarmarku Św. Dominika!

powiązane artykuły
Total
0
Share